Eigen Kamer


Ik heb geen elektriciteit.

Je kunt als eerste kijken of alle stoppen in de stoppenkast goed staan. Deze zijn te vinden in het opberghok dat zich tegenover de lift bevindt. Wanneer dit het probleem niet is kun je een reparatieverzoek indienen via de website van De Key.

Daarnaast is het fijn als je op facebook vraagt of meer mensen in jouw flat hier last van hebben. Wanneer dit het geval is kun je de Key bellen (020-6214333) en helpen ze je hopelijk sneller.
 
Hoe groot is een kamer op de RXL?
De meeste kamers zelf zijn ongeveer 12 vierkante meter, het halletje en het badkamertje zijn ongeveer 2 vierkante meter.
De maten zijn bij benadering aangegeven op de volgende plattegronden:
A en E kamer 1, A en E kamer 2, DK1, DK2, BK3 en BK4, DK3, DK4, BK1 en BK2, DK5 en BK5

Overzicht
 
Ik heb geen warm water.
Je kunt hiervoor een reparatie verzoek indienen bij dekey.nl, of bellen naar het warm water nummer ().

Daarnaast is het fijn als je op facebook vraagt of meer mensen in jouw flat hier last van hebben. Wanneer dit het geval is kun je het nummer bellen en helpen ze je hopelijk sneller.

 
Internet doet het niet.
Check eerst even of dit kan liggen aan je telefoon, laptop of router. Als meerdere apparaten geen internetverbinding kunnen maken, is het probleem vaak te verhelpen door je router te resetten (met een knopje of door de stekker eruit te halen). Wanneer dit niet het geval is, is het handig om uit te zoeken of meer mensen hier last van hebben door een berichtje op facebook te plaatsen.

Daarna kun je een reparatieverzoek indienen via www.dekey.nl. Of je kunt bellen met het internet nummer (088-4117755).
 
Mag ik mijn muur verven?

Ja, je mag de muren in je kamer verven. Officieel moet je de muren in je kamer wit achter laten, maar je kunt het beste bij Walther even controleren of dit echt nodig is.
 
Ik wil gaten in m’n muren boren, mag dit? Hoe kom ik aan een boor?

Ja, dit mag. Met een gewone boor kun je vaak lastig boren in de muren op de RXL. Een boor waarmee dit makkelijker gaat kun je lenen van de RXL, neem hiervoor contact op met info@derxl.nl.
 
Er lekt water uit m’n plafond.

Als het geen noodgeval is kun je een reparatieverzoek indienen via de website van De Key.

Wanneer dit wel een noodgeval is dan kun je het beste het noodnummer van de Key bellen (020-6214333).