Reparatieverzoeken


Als er iets stuk, versleten of beschadigd is op jouw verdieping, dan kun je dit doorgeven aan woonstichting de Key of Studentbeheer (Zie voor meer informatie de pagina.). Er zijn twee soorten reparatieverzoeken: spoedeisend en niet-spoedeisend. Voor spoedeisende reparatieverzoeken bel dan 020 621 43 33, dit nummer is ook buiten kantoor-uren beschikbaar. Een reparatie is spoedeisend wanneer de beschadiging direct gevaar voor de inwoners oplevert, zoals een gaslek, inbraakschade of een voordeur die kapot is. Spoedeisende reparaties worden in principe direct, maar uiterlijk binnen 2 werkdagen uitgevoerd. Niet-spoedeisende reparatieverzoeken kun je online doorgeven via het reparatieformulier van De Key. of aan Studentbeheer . Je ontvangt binnen 7 werkdagen een reactie. Houd er rekening mee dat de reparatie pas na de reactie van de Key wordt ingepland.

Mocht je problemen ondervinden met de afhandeling van reparatieverzoeken, dan kun je het beste langs de beheerder (Walther, kantoortje achter de paarse flat -1300-) gaan. Hij kan de status van het reparatieverzoek inzien. Daarnaast kun je natuurlijk altijd nogmaals bellen naar De Key. Wanneer je al meerdere malen zonder succes contact op hebt genomen met De Key en de beheerder en jouw probleem na een lange tijd nog steeds niet opgelost is, dan kun je een e-mail sturen naar studentbeheer.rodekruislaan@gmail.com . Het Studentbeheer zal je dan proberen te helpen jouw probleem op te lossen.